Tuesday, October 31, 2006


-Syazwan tunjuk gigi-

Semalam masa breastfeed Syazwan, aku terjerit sbb kena gigit ngan budak kecik ni. Tengah gatal gusi kata org tua-tua. Orang muda kata, tengah nak test power gigi dia tu. Mana taknya, lepas tengok aku jerit sbb kena gigit, dia boleh gelak tgk aku. Mulanya ingat tak nak marah dia, tapi, dah selalu sangat aku jadik mangsa gigi dia ni, sampai berdarah-darah pun ada. So, dengan tekadnya, aku marah Syazwan, dengan harapan dia pun akan sedar kesilapan dia seperti yang aku pernah praktikkan dekat kakak dia dulu. So, apalagi, menangis laa si syazwan ni sbb kena marah ngan aku. Tapi, rupanya ada orang tengah perhatikan scene ni. Aisyah tetiba jer enter frame and cakap dengan muka sedihnya "Mama janganla marah baby. Shian baby kena marah, dahlah Papa dia takde". Mak aii..pandainya makcik ni. Siap buat muka nak nangis tu.. terus aku rasa bersalah gila. Tak pasal2 aku kena pujuk dedua orang lepas tu.


-We miss you Papa....mmuaahhhhhhhhhhhssss-

1 comment:

Enesus said...

:) ... dah tumbuh gigi atas pun.. besar2 gigi dia. Macam gigi ayang jugak kot?